Marilah mencuba Teh Emas
Exclusively By: http://ceriabites.blogspot.com

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Dikesempatan ini, kami dari Teh Emas memohon Maaf Zahir dan Batin ,Semoga Aidilfitri ini merapatkan ukhwah kita..



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


 &


MAAF ZAHIR BATIN









Read More......

Kedah FM & Kosmo

Kini, Teh Emas telah ke udara di Kedah FM dan telah diiklankan di Kosmo.

Read More......

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN

Do'a malaikat Jibril menjelang Ramadhan " "Ya Allah tolong abaikan puasa
ummat Muhammad, apabila sebelum memasuki bulan Ramadhan dia tidak melakukan
hal-hal yang berikut:
* Tidak memohon maaf terlebih dahulu kepada kedua orang tuanya (jika masih
ada);
* Tidak berma'afan terlebih dahulu antara suami isteri;
* Tidak bermaafan terlebih dahulu dengan orang-orang sekitarnya.
Maka Rasulullah pun mengatakan Amin sebanyak 3 kali. Dapatkah kita
bayangkan, yang berdo'a adalah Malaikat dan yang mengaminkan adalah
Rasullullah dan para sahabat , dan dilakukan pada hari Jumaat.
Oleh itu  PIHAK PENGURUSAN, TERLEBIH DAHULU MEMOHON MAAF ZAHIR & BATIN jika  ada berbuatkesalahan, baik yang tidak di sengaja maupun yang di sengaja , semoga kita dapat
menjalani ibadah puasa dengan khusyuk, diberkati dan dirahmati Allah S.W.T, Insyaallah.

Read More......

Teh Mas di Mingguan Wanita & Harian Metro

Dengan tersiar iklan Teh Mas di Majalah Mingguan Wanita dan Akhbar Harian Metro, jualan agen dan stokis akan meningkat.


 Disiarkan di Majalan Mingguan Wanita - 25 Jun 2010 - 1 Julai 2010.

Disiarkan di akhbar Harian Metro,24hb Jun 2010.

Read More......

Di Harian Metro

Read More......

Di Sinar Harian

Teh Mas telah diterbitkan di Sinar Harian pada 17hb Mei 2010.


Sebelum ini promosi giat dijalankan di Radio di seluruh Malaysia  seperti Radio Pulau Pinang, Kedah, Kelantan dll. THR akan menyusul tidak lama lagi.



Promosi secara besar-besaran akan diterbitkan di dada akhbar seperti Metro dan Majalah seperti Mingguan Wanita .


Dengan ini dapat memperkenalkan lagi produk Teh Emas di seluruh Malaysia dan membantu meningkat jualan Stokis dan Agen.

Read More......

Teh Emas Memang Bagus




 Yasmin Bt Mohd Ariffin
Alhamdulillah setelah mengamalkan Teh Emas setiap pagi, asma saya telah berkurangan. Kerana terpikat dengan Teh Emas, saya kini telah menjadi agen di Butterworth. Berminat sila hubungi saya di talian 016-4741204/016-4041751.Kini seluruh keluarga saya menggunakan Teh Emas. Cucu saya yang berusia 6 tahun amat sukakan rasa Teh Emas.

Faridah Bt Abu Bakar
Setelah menggunakan Teh Emas selama sebulan, saya dapati pembuangan air kecil saya lawas-tiada lagi rasa was-was ketika solat,badan berasa ringan dan tiada lagi sembelit. Teh Emas memang bagus.

Read More......

Expo di Taiping

Read More......

Expo Di Langgar

Read More......

Testimonial Pengguna

TESTIMONIAL PENGGUNA TENTANG PRODUK TEH EMAS

1.Mafuzah Bt Hj Wahab,umur 56 tahun.[Pengguna] Tel: 013-4324432

Saya mengalami sakit lutut. 2 bulan tak boleh berjalan. Dah pelbagai ubat saya cuba tapi sakit tetap tak hilang.Sehingga suatu hari, anak saya memperkenalkan air buah delima(Teh Emas).Pada mulanya malas nak cuba tapi anak dah beli, cubala juga. Alhamdulillah dengan izin Allah selepas 6 kiub -1/2 kotak,bangun pagi saya dapat rasa ada perbezaan pada diri saya. Badan saya rasa ringan, lutut pun kurang sakit.Sehingga sekarang saya terus mengamalkan Teh Emas. Sekarang tiap-tiap pagi saya akan berjalan mengelilingi taman dan sempat bercucuk tanam. Syukur kepada Allah. Teh Emas memang berkesan.

MUDAH,MURAH DAN BERKESAN.


2. Norlees Bt Rahaman,umur 31 tahun.Tel : 016-4154432

Saya mengamalkan Teh Emas semasa saya mengandung anak pertama. Usia kandungan waktu itu 4 bulan. Mulanya takut juga nak cuba sebab waktu itu saya tengah mengandung anak sulung. Takut jadi apa-apa pada kandungan tapi bila suami cuba yakinkan saya, saya pun cubalah. Sedap rupanya air ni. Setelah mengamak sekotak, saya rasa badan saya tak letih, sistem pembuangan pun ok. Semasa mengandung, saya tak ada kencing manis, darah tinggi malah badan rasa lagi bertambah sihat. Saya terus mengamalkan sehinggalah sekarang usia anak saya dah pun setahun. Secara tak langsung berat badan saya pun turun 13 kg. Anak Alhamdulillah sihat. Sekarang saya dah jadi pengedar tunggal bagi produk Teh Emas. Saya dah cuba, anda bila lagi????????????????? MUDAH, MURAH & BERKESAN.


3. Nurul Jannah, umur 17 tahun.

Saya mengalami resdung. Tiap-tiap pagi mesti bersin, habuk sikit dah bersin, hidung sentiasa berair, malu dengan kawan-kawan tapi setelah diperkenalkan oleh sepupu saya produk Teh Emas, iaitu minuman berfungsi oksigen, saya pun cuba mengamalkan minum Teh Emas tu. Setelah 4 kiub, saya dah mulai kurang bersin. Saya bertambah yakin dan terus mengamalkannya. Kini Alhamdulillah bangun pagi, sapu sampah, habuk dan saya tak bersin lagi. Harganya pun murah, mudah dan berkesan. Anda mesti mencuba.......MUDAH, MURAH DAN BERKESAN.



4. Nur Aqilah Bt Azhar, umur 11 tahun[Pengguna]

Mengalami masalah resdung yang kritikal dan sakit perut tapi sukar buang air besar, Dah masuk ke hospital swasta 2-3 kali tapi masih lagi ada masalah yang sama. Ayah saya syorkan minum TEh Emas. Selepas satu jam saya minum, saya terus ke tandas. Alhamdulillah sehingga sekarang saya mengamalkan minuman Teh Emas ni, saya dah boleh buang air besar hari-hari dan resdung pun semakin pulih. Air Teh Emas ni sedap sangat...saya dah cuba....anda bila lagi??? InsyaAllah berkesan.


5. Siti Hannan, umur 23 tahun.[Pengguna] Tel: 019-5505922

Saya mengalami masalah sukar tidur malam. Kakak saya memperkenalkan Teh Emas pada saya bagi mengatasi masalah saya, saya pun cuba lah. Alhamdulillah sekarang ni dah boleh tidur awal. Bila bangun pagi saja badan saya rasa segar dan mak saya kata volume berdengkur saya pun dah slow sekarang ni. Terima kasih Teh Emas. Harga pun murah saja. Baru RM 15.20. Semua golongan mampu beli. Mudah nak bawa, murah pula tu yang paling penting ianya MEMANG BERKESAN.......cuba lah sekarang.


6. Shahrizat, umur 34 tahun. Tel: 019-4428101

Saya bekerja sebagai seorang guru, kerja memang banyak sangat. Banyak kerja yang nak di buat. Mana lagi dengan kerenah anak murid dan macam-macam lagi. Badan saya jadi lemah sangat. Adalah seorang kawan ni memperkenalkan Teh Emas kepada saya. Saya pun beli sebab harganya murah saja. Cuma RM 15.20. Saya tidak mencuba pun Teh Emas ini. Suatu hari tu saya batu tak henti-henti. Saya terus mencuba Teh Emas. Alhamdulillah dalam masa 2 hari batuk saya sembuh. Ajaibnya saya dapat rasa perubahan pada badan saya bila saya bangun pagi. Rasa sungguh segar, tidak lenguh-lenguh badan, Sejak dari itu sehinggalah sekarang saya terus amalkan minuman Teh Emas. Syukur Kepada Allah.


7. Zaiton Bt Khalid,umur 62 tahun. [Pengguna]Tel : 017-4814806.

Saya ada kencing manis dan darah tinggi.Saya sedang menjalani rawatan hospital.Suatu hari, adik ipar memperkenalkan produk Teh Emas.Selepas seminggu , didapati tekanan darah tinggi dan kencing manis saya turun.Saya terus mengamalkan Teh Emas sebagai minuman harian. Alhamdulillah sekarang darah tinggi saya dah normal. Saya tidak perlu makan ubat doktor. Kini kesihatan saya semakin pulih.

8. Hamil Bin Dolah – Umur 50 tahun [Tel: 013- 4371357 [Stokis Negeri Kedah]


Saya seorang Pegawai Polis dah bertugas 31 tahun, jadi Polis yang kerjanya tidak tentu masa dan memang beban kerjanya pun banyak. Masa kerjanya lebih daripada masa rehat, serta bukan sedikit kerja yang nak di buat. Anak isteri sendiri komplen tak ada masa panjang untuk mereka. Sehingga tahun 2000, jarang berhadapan dengan masalah kesihatan, rekod kerja bersih dan MC pun jarang. Namun tahun 2004 ada kesan badan mula jadi lemah. Sakit sendi, sakit urat, sakit tulang, selsema dan demam silih berganti. Doktor bagi ubat selepas rawatan, kalau ubat habis, sakit tak lega, pandai-pandai beli sendiri di farmasi. Paling popular ubat tahan sakit.. lama juga amalkan cara ini. Tahun 2005 jumpa doktor pakar di Putra Medical Centre (PMC) Alor Setar. Doktor merawat (Dr. AFZAL) beritahu buah pinggang kecut sebelah. Hanya Allah yang tahu menyesal guna ubat tidak ikut nasihat doktor. Sebulan di wad PMC, sayu hati.. nak menangis dah tua...lepas keluar wad, arahan doktor mesti rawatan susulan.

     Tahun 2000                                          Tahun 2005

Tahun 2007 sakit datang semula, kali ini doktor merawat (Dr. ANUAR ARSHAD) kata kena radang tulang, anti-body lemah katanya, ada gout urik asid lebih, ada kolestrol pulak, ada masa gula rendah kena minum gula di wad, tekanan darah tak menentu. Dalam wad semasa rawatan jadi macam bahan kajian, doktor cucuk sana cucuk sini, nurse picit sana sini hingga naik rimas, x-ray berbelas kali, sakitnya.. denyutnya teramat sangat.. orang lain tak tau betapa azabnya tanggung sakit ini.. 4 bulan dalam wad.. Kawan pun jauhkan diri.. baik orang politik... orang awam... dan polis sendiri... macam dah tak nak kawan dah dengan polis sakit ni...

Tahun 2008 Tahun 2010

Tahun 2008 saya buat rawatan susulan hingga 2009, hingga pernah mohon pencen untuk elakkan diri jangan jadi ‘penumpang’ dalam kerja. Akhir tahun 2009, jumpa dengan kawan memperkenalkan Teh Emas. Mula tak minat.. sebab dah banyak makan benda-benda yang dikatakan mujarab untuk sakit itu atau sakit ini, tapi tak jadi apa-apa pun... malah harga mahal... tabungan kita pula susut... isteri pujuk... kita cubalah dulu kut rezeki kita minum yang murah ni boleh baik sakit... Saya pun beli sebab harganya murah saja. Cuma RM 15.20. Saya pun minum Teh Emas ini bersama isteri yang sakit sendi dan urat macam saya juga. Alhamdulillah dalam masa beberapa hari isteri kata ringan badan. Saya yang tegar penyakit lambat sikit.. makan sebulan baru rasa perubahan...

Sejak ada perubahan ini.. tak lah saya ulang rawatan rutin di PMC, sebaliknya amalkan minum teh ini. Tetapi nasihat dan ubat-ubatan yang doktor beri, saya tetap teruskan... mereka pakar dan kita wajib kena ikut, untuk kebaikkan kita... Tak mau pandai-pandai lagi, walaupun saya dah jumpa dengan Teh Emas... (Allah dah katakan setiap penyakit ada penawarnya..)

Ajaibnya sejak saya amalkan teh ini, rasa perubahan pada badan saya ialah bila saya bangun pagi. Rasa sungguh segar, tidak lenguh-lenguh badan, Sejak dari itu sehinggalah sekarang saya terus amalkan minuman Teh Emas. Saya telah kembali ceria seperti era 10 tahun dulu, sihat dan cergas, mampu berkawad dan berjoging.. ada kala ikut main main bola sepak tapi ikut cara orang tua main bola... Rawatan doktor saya teruskan untuk ketahui tahap kesihatan saya.. Syukur Kepada Allah. (Hanya orang sakit yang rasai betapa azab menanggung deritanya, dan hanya orang yang dah mencuba Teh Emas yang tahu nikmat dan khasiatnya...)

.Pn Linda,umur 38 tahun[Stokis Negeri Perak] No tel :019-6669058
dahulunya mengguna teh emas kerana mengalami asma,Alhamdulillah setelah mengamalkan dengan cara yang betul terus menjadi agen bagi kawasan kemunting tetapi apabila diperkenalkan kepada kawan-kawan dan ada perubahan pn linda dengan penuh keyakinan telah pun menjadi stokis TEH EMAS bagi negeri perak"Saya minum TEH EMAS sebanyak 1 mug besar sebelum tidur ,1 mug besar suam sewaktu bersahur dan selepas sahur saya terus melakukan tugasan harian seperti biasa tanpa ada rasa penat dan lapar, waktu berbuka pula saya menyediakan TEH EMAS bercampur jus adalah antara menu minuman,Syukur kini walaupun saya sering bertugas di luar saya tidak merasa cepat letih ".



Pn.Rosnani Jusoh,Umur 39 tahun No:Tel: 0125515701 [Agen] dari Semanggol,Perak
 "Saya tidak perasan yang saya berpuasa kerana tidak merasa letih dan mengantuk walaupun sentiasa melakukan banyak kerja selain itu kebas-kebas tangan dan sakit pinggang sebelum ini juga telah hilang ",

Pn Sarniah bt Sarkomi,Umur 50 tahun No.Tel: 0127823980 [Sub.Stokis]Kota tinggi johor
,mengidap darah tinggi.kerap pening kepala dan lenguh-lenguh badan tetapi Alhamdulillah setelah beberapa bulan mengamalkan teh emas,beliau dapati ada perubahan pada dirinya.pn sarniah bagi anak dan suaminya pula mencuba teh emas,Alhamdulillah dengan berkat keizinan allah penyakit asma yang ditanggung anaknya dari umur 7 bulan yang kini dah berusia 14 tahun kini beransur pulih.boleh kesekolah seperti budak-budak yang lain malh sudah boleh bermain sukan setiap hari.

Read More......

Latest Brochure


Read More......

Pengoksidaan

Teh Emas yang telah siap untuk diminum.




video



Kiub Teh Emas yang dilarutkan di dalam gelas. Pengoksidaan terhasil.

Read More......

Cara Penyediaan

KOTAK BUNGKUSAN TERBARU TEH EMAS




KEGUNAAN INDIVIDU/SEORANG.
1. Larutkan 1/2 kiub dalam gelas/500ml.
2.Jadikan sebagai minuman harian.

1 kotak dapat menghasilkan 24 gelas.







Satu bungkusan ini mempunyai 2 kiub Teh Emas.



KEGUNAAN SATU KELUARGA.

1. Larutkan 1 kiub dalam teko besar/1000ml.
2.Jadikan sebagai minuman harian.

1 kotak dapat menghasilkan 12 teko.

Read More......

Buah Momordicate

Kotak Pembungkusan Syarikat.

Buah Momordicae


Teh Emas 100% dari buah MF(Momordicae Fructus) telah diamalkan lebih 200 tahun oleh penduduk islam Guilin China.

Ia juga baik untuk menstabilkan suhu badan, menyejukkan badan dan berkesan untuk menghilangkan sakit tekak(sore throat).

Syarikat Srilees telah mengambil inisiatif dengan kajian selama 3 tahun untuk menghasilkan kiub buah Momordicae.

MUDAH . MURAH . BERKESAN.

Read More......